Humble with the Stars - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Kim Elverding - WaarBenJij.nu Humble with the Stars - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Kim Elverding - WaarBenJij.nu

Humble with the Stars

Door: Kim Elverding

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 Januari 2014 | Verenigde Staten, Burbank

"I love the nostalgic myself. I hope we never lose some of the things of the past." - Walt Disney

In deze stad kan alles werkelijkheid worden. In realiteit of op het scherm. Het is een bevrijdend gevoel om in een stad te lopen die inspiratie, creativiteit en dromen ademt. Tegelijkertijd voel ik me ook heel nederig. Tijdens een kopje thee naast de Dolby Theater (home of the Academy Awards) met een uitzicht op het Hollywoodsign en the Walk of Fame achter ons, was ik sprakeloos. Ik kon letterlijk geen woorden vinden die konden omschrijven wat er door mij heen ging. En nog steeds niet. Het is gewoon ongelofelijk dat ik hier ben en een kans heb om mijn dromen waar te maken.

En het waarmaken van die dromen is waar ik hard aan werk. De leraren op school zijn erg goed in wat ze doen en ik leer veel van ze. Wat vooral heel erg fijn is, is me volledig op het schrijven van mijn script te kunnen richten. Het verhaal zat al enige tijd in mijn hoofd en het is fijn om me er eindelijk op te kunnen focussen. Mijn klasgenoten en leraren zijn enthousiast en de feedback van hen is erg nuttig. Door de theorieën beginnen ook andere verhalen in mijn hoofd meer vorm te krijgen en dat na twee weken al. Goede keuze dus.

Verder bevalt ook alles. Het huis is stil en vrij centraal. In 45 minuten ben ik op school en in 50 minuten ben ik bij Universal Studios. De studio’s lijken minder interessant, maar daar zit de bioscoop, dus vrij relevant :)

Vanaf deze week begint het echte werk: 15 pagina’s screenplay per week. Wens me succes!

Liefs,
Kim

  • 15 Januari 2014 - 07:42

    Jp:

    Wishing you tons of luck and the stars close to you!

  • 15 Januari 2014 - 08:03

    Karin:

    Mooi!! Gelukkig kan je wel de woorden op je laptop vinden! Veel succes met je script en ENJOY!!

  • 15 Januari 2014 - 08:05

    Karin:

    En de dikke kus was weggevallen! <3

  • 15 Januari 2014 - 08:50

    Els:

    Ha die Kim, klinkt super. Wij vonden het ook geweldig daar. Maar voor jou zal het nog veel meer inhoud hebben om daar te zijn. Heel veel succes. We duimen dat ze je daar gelijk willen houden....een bekendheid in de familie zou niet gek zijn...

  • 15 Januari 2014 - 08:53

    Els:

    Valt wat weg:

  • 15 Januari 2014 - 08:55

    Els:

    Lekker stabiel: dus nogmaals: heel veel plezier en big hug uit Geldrop..xx Els

  • 15 Januari 2014 - 10:05

    Christa:

    Hoi Kim,
    Wat fijn dat je zo geniet! Waar ik benieuwd naar ben, is of ze op jouw opleiding ook veel aandacht besteden aan buitenlandse films? Het International Film Festival Rotterdam (moet jij helaas missen!!), hebben ze daar überhaupt van gehoord?
    Veel succes met het schrijven je screenplay, 15 pagina's per week lijkt me pittig! Ennuh, de volgende keer mag je wat mij betreft wel een iets uitgebreider reisverslag schrijven!
    Ik wens je veel inspiratie toe!
    liefs, Christa

  • 15 Januari 2014 - 21:07

    Tineke Hölscher:

    Veel succes schat. Het gaat nu dus echt beginnen!!! Geweldig dat je alles zo fijn vind. Ennuh, 15 pagina's per week schud jij zo uit je mouw! Veel plezier met alles. Genieten he?

  • 17 Januari 2014 - 13:38

    Wie? S:

    Niks 'humble with the stars', je bent gewoon aan 't reachen naar de stars Kim en good for you! Zo te horen wordt het echt werken deze weken met 15 pagina's per week, leuk man! Heel veel succes en inspiratie gewenst de komende tijd en wel tijd houden voor een beetje BBT op z'n tijd hoor ter ontspanning. xW

  • 20 Januari 2014 - 20:37

    Anouk:

    Goed om te lezen dat je zo geniet! Ik ben erg benieuwd naar je volgende verslag! Zo zie je maar weer dat je je hart altijd moet volgen! Succes met schrijven! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Dromer. Schrijver.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 657
Totaal aantal bezoekers 18555

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Vijf weken vrijwilligerswerk in Oeganda

02 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn droom achterna

21 September 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: