Birthdayparty in Kinsale - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Kim Elverding - WaarBenJij.nu Birthdayparty in Kinsale - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Kim Elverding - WaarBenJij.nu

Birthdayparty in Kinsale

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 December 2008 | Ierland, Kinsale

Nog een vervolg van mijn verjaardag!
Donderdag moest ik van 11-1 en daarna van half 4 tot 9 werken. Dus ik ging om half 4 naar beneden, staat de tafel daar versierd, ze hadden een taart en allemaal ander lekker eten.
Echt vet lief een soort suprise party! Alleen ik ben meestal iets te vroeg en zij is meestal iets te laat dus ik betrapte hun:D
Ze hadden een cheesecake(verrassend lakker!), een kaart geschreven door Darragh met de tekst "Kim Love Darragh" en ze hadden kado'tjes.
Ze hadden vier kado's verstopt in de playroom. En na 3 gevonden te hebben(nouja, ze vertelde me waar ze lagen) zouden ze de vierde niet vertellen. Dat kwam dus omdat ze niet wisten waar die lag. Darragh heeft ze verstopt en niemand heeft hem kunnen vinden. Hij zei tegen mij:
"If we don't find it before you go home, we have to phone you and you have to come back." Schattig toch?
Maar Geraldine baalde want ze zei dat dat het leukste kado was.
Maargoed, ik vond de andere kado's ook erg leuk. Het was een Ierse chocoladereep met klavertjes 3 erop, een boekje en pen met schaapjes erop(is ook Iers) en een kalender met Ierse pubs. Leuke dingen die je ziet en denk oh dat is leuk, maar het toch niet koopt!
Ik was dus erg blij verrast! :)

Kus

  • 13 December 2008 - 11:00

    JP:

    Mooi verhaal! Je hebt dus wel een iers vriendje opgedaan! Nu maar hopen dat jullie het cadeautje vinden voor je wegvliegt. Nog 10 nachtjes in Ierland, geniet er nog even van want hier in Meeden is het gewoon weer Nederland :)

  • 15 December 2008 - 21:07

    FLEUR:

    HAHA IK WEET LEKKER WEL WAAR HET CADEAUTJE VERSTOPT IS EN WAT HET IS. Jaja, ik ben verbazingwekkend, i know.

    Superleuk dat ze je toch hebben verrast, ook al betrapte je ze, haha!

    KUS!

  • 23 December 2008 - 22:29

    JP:

    23 december, om 19:36 is Kim veilig en wel aangekomen op Schiphol. Ondanks het extra gewicht van haar bagage toch 7 minuten eerder dan verwacht. :)

  • 24 December 2008 - 19:50

    Marleen:

    Heeeee Kim!
    Tja, ik weet het ik ben veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat en je bent vandaag thuis gekomen, maar ik wilde je toch nog feliciteren met je verjaardag!!! Ons internet heeft het een tijd niet gedaan. Dus ik heb een echte reden om zo laat te zijn. Nu ga ik nog even je verhalen van de laatste twee weken lezen en geniet er maar van dat je weer thuis bent zonder dat gebler van die ...koters.
    Welkom thuis en een fijne kerst!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Dromer. Schrijver.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 18571

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Vijf weken vrijwilligerswerk in Oeganda

02 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn droom achterna

21 September 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: