dag 19 t/m 23 - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Kim Elverding - WaarBenJij.nu dag 19 t/m 23 - Reisverslag uit Kinsale, Ierland van Kim Elverding - WaarBenJij.nu

dag 19 t/m 23

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Oktober 2008 | Ierland, Kinsale

Dag 19 en 20:
Donderdag en vrijdag was Des weg en had ik andere werktijden. Ik moest om 8 uur beginnen tot 11 uur en dan was ik tot 4 uur vrij en dan moest ik door tot alle kinderen in bed lagen. Het was leuk om met de tweeling eten te geven te beginnen. Normaal begin ik met het naar bed brengen van ze. Maar nu had je direct contact. Ook om 's avonds de fles te geven en ze naar bed te brengen vind ik erg leuk.
Donderdag ging het niet zo goed met naar bed brengen. Cathal was op mijn schoot door de fles in slaapgevallen. En toen ik hem naar boven wilde brengen werd hij wakker en wilde niet meer slapen tot 11 uur..
Vrijdag ging het beter. Ik zat met Darragh en Jonatan PeterPan te kijken en had Cathal op schoot. Maar ik moest em proberen wakker te houden zodat Geraldine hem boven de fles kon geven.
De film was afgelopen, Des was inmiddels thuis gekomen en legde de oudste op bed, en Harry lag nog steeds in Geraldine haar armen te krijsen. Oftewel, Cathal kon nog niet naar bed. Maar hij was erg moe. Tijdens de fles geven viel hij bijna in slaap. Dus ik hem wakker houden door met hem te spelen en te zingen. En hij was vrolijk, hij lachte de hele tijd, maar na een paar minuten viel hij midden in zijn favoriete liedje(in de manenschijn) in slaap. En ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer wakker. Uiteindelijk bleek hij zo moe te zijn dat hij tot 2 uur 's nachts door heeft geslapen(hij is meestal rond 12 uur wakker). Was echt lief om zo'n klein hummeltje zo moe te zien dat hij gewoon tijdens het spelen in slaap valt.

Dag 21 en 22:
Het weekend was echt een lekker luier weekend. Ik ben zaterdag naar Cork geweest. Ik ging daar met Julia heen(die woont in COrk). Daar naar Penneys geweest. De meest goedkope winkel allertijden. Daarna naar Dunnes-store. En de schoenen zijn daar gewoon te goedkoop(nee ik heb geen schoenen gekocht!), korte laarzen(wel een rare hoogte) 8 euro, vet mooie schoentjes 25 euro. Echt ik word hier gek :D Maar ik ga hier natuurlijk kleren kopen voor kerst dus... ik ga hier helemaal los in december!
's Avonds met Rianne uiteten geweest. Eigenlijk zouden we of naar een pub gaan met iedereen of samen met Mona naar Maris, maar dat is uit eindelijk niet doorgegaan. Toen hebben we een film gehuurd. Meet the spartans, geen aanrader! Echt de eerste 15 min zijn grappig, daarna wordt het vervelend, en de film duurt maar een uur. Anyway, was wel gezellig.
Zondag, vandaag dus, heb ik echt helemaal niks gedaan. Ik zou miss met de meiden afspreken. Maar dat is niet doorgegaan(de een was ziek, de ander moe enz.) Toen ben ik maar gaan lopen en gaan tekenen. De kinderen zijn gek op Disney(dus ik denk dat we meer mede-kijkers hebben voor de marathon, Fleur, misschien blijven die langer wakker ;)) en ik ben allemaal figuren aan het natekenen, zodat zij ze kunnen inkleuren. Lukt best goed al zeg ik het zelf.
Vanavond gaat Geraldine een Iers gerecht maken. Wat weet ik nog niet. Maar ik moest thuis zijn vanavond:D

Dinsdag weer vrij(zij gaan naar een vriendin van Geraldine en ik moet zaterdag werken) en ga dan musea hier bezoeken.

Dikke Kus Kim

  • 12 Oktober 2008 - 17:04

    Oma:

    Hey lieffie, Met veel belangstelling je dagboek gelezen. Je bent hartstikke goed met die kinderen, makkelijk als je ze zelf eens krijgt.
    Wat lief dat ze zo aan je gehecht zijn in zo'n korte tijd. Ga je straks in je studie door met kleine kinderen? De tijd zal het leren.
    Ik vind het hartstikke goed dat je daarnaast zoveel andere dingen doet. Geniet ervan, de drie maanden zijn zo om.
    Leuk dat Fleur komt he? Ze heeft er veel zin in, en jij natuurlijk ook!!!
    Veel plezier, dikke knuffel en liefs van die Oma.

  • 13 Oktober 2008 - 08:10

    Karin:

    Klopt inderdaad wat mijn moedertje zegt hoor, Fleur is niet meer te houden!! Ze spaart ook alles op om het in Ierland uit te geven, dus in die week kom je ook vast in die goedkope schoenenwinkel enzo....
    Ben benieuwd wat dat ierse gerecht was en of het lijkt op jouw afscheidsmaaltijd in ierse stijl, waarschijnlijk niet!!haha

    Veel plezier verder en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Dromer. Schrijver.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 18567

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Vijf weken vrijwilligerswerk in Oeganda

02 Januari 2014 - 19 Maart 2014

Mijn droom achterna

21 September 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: